9 en 10 december 2017 - dag 16 en 17

10 december 2017 - Da Lat, Vietnam

Dag 16:
Na ons gedoucht te hebben (want we voelden ons echt heeeul vies van de busreis) zijn we gaan lunchen bij An's café. Een gezellig cafeetje met lekkere smoothies en eten. Na onze lunch zijn we met een taxi naar een kabelbaan gegaan die over de bergen heen gaat en leidt naar een tempel met een klooster en monniken. Dit was heel leuk en mooi!
Eenmaal terug hebben we gechillt op de kamer en zijn we vervolgens een uur op zoek geweest naar een restaurant wat heel leuk was maar ontzettend afgelegen lag. We waren op zaterdagavond de enige gasten.. Wel lekker gegeten en de bediening weer volledig tot onze dienst ;).
Terug bij het hostel zijn we snel gaan slapen.. zzzzz....

Dag 17:
Om 09:00 uur zijn we gaan ontbijten. Helaas voel ik me nog steeds slecht en ik ben erg verkouden waardoor ik niet goed kon slapen.
Na ons ontbijt doen we erg rustig aan. Uiteindelijk gaan we lopen naar het meer dat midden in de drukke stad ligt. Hier kun je in van die grote zwanen-bootjes varen en dat hebben we gedaan. Was prima om lekker van de zon te kunnen genieten. De lunch die we vervolgens hebben gegeten was helaas vreselijk. Ik was erna helemaal misselijk. Bah, kon er ook nog wel bij.
Vervolgens hebben we bij een toerist office een tour geboekt voor morgen. Ben benieuwd.
Om 17:30 uur zijn we gaan avond eten bij An's café. Ik was nog steeds niet lekker dus na een hete douche ben ik om 21:00 uur gaan slapen..