29 november 2017 - dag 6

29 november 2017 - Hanoi (Ha Noi), Vietnam

Goodmorningggg,

We werden wakker in onze heerlijke bedden om 08:30 uur.
Allebei super lekker geslapen en we werden uitgerust wakker.
We konden ontbijten tot 09:00 uur dus we trokken onze kleren aan en gingen naar beneden.
Na een 'oké'-ontbijt gingen we weer naar boven waar we nog even lekker in bed gingen liggen. Onze bus naar Hanoi vertrok om 13:00 uur dus we hadden nog genoeg tijd.
Om 11:45 was het tijd om uit te checken, vervolgens werden we door een taxi naar de vertrekplaats van de sleeping bus gebracht. Daar aangekomen dronken we nog een mango milkshake in een bar.
Om 13:00 uur was de bus er en begon onze reis terug naar Hanoi.
Om 19:00 uur kwamen we aan in Hanoi waar het meteen enorm warm en benauwd was.
Alle jassen en vesten uit, in onze rugzakken en op naar ons hotel. Dit keer een ander hotel dan de vorige keer in Hanoi (het Downtown Hotel). Dit hotel heet het Lotus Hotel. Achter de receptie zit een hele aardige vrouw die super geïnteresseerd is in ons en onze reis. De vraag die ons al vaker is gesteld deze reis: "Are you sitta's??"
"Sitta's???...... Oh sisters!"
Allemaal willen ze weten of we zussen zijn, komt natuurlijk doordat we beiden 'de Leeuw' heten, en allemaal spreken ze het uit als 'sitters'.
De kamer is erg minimalistisch. Het bed is gelukkig goed en er is een airco, wat op dit moment echt nodig is, want het is warm en benauwd in Hanoi :). Helaas is de rest van de kamer wat minder. De badkamer ruikt vies en de douche bevindt zich ongeveer boven de wc. Maar goed, we blijven maar één nachtje dus het is prima uit te houden!
Om 21:30 gingen we eten in een grill restaurant. Heerlijk eten!
Na het eten gaan we wat water kopen en slapen, morgen weer vroeg op voor het ontbijt van 07:00 uur, want morgen worden we om 07:30 uur bij Friends Travel Vietnam verwacht waarmee we vervolgens naar Halong Bay gaan voor een tweedaagse tour! Zin in!

x

1. Willemijn:
    1 december 2017
    Super leuk allemaal girls!! Mooie piccaaasss!😊