12, 13 en 14 december 2017 - dag 19, 20 en 21

14 december 2017 - Mui Ne, Vietnam

Holaaa,

12 december zijn we vanuit Da Lat om 07:30 uur vertrokken met de bus naar Mui Né. Bekend om het strand en de vele windsurfers. De rit duurde ongeveer 5 uur en was vooral heel erg hobbelig. We reden door vele bergen op hobbelige paden en wegen. Wel een van de mooiste ritten met prachtig uitzicht over de bergen en dalen!
Eenmaal aangekomen en de bus uitgestapt werden we overspoeld door de hitte. Wow, heel heet. 30 graden!
We zijn bij het hotel ingecheckt en vervolgens zijn we natuurlijk direct naar het strand gegaan. Jeej, de zee en het strand! Met een heerlijk windje is het hier prima uit te houden. Ook met de brandende zon!
's Avonds uiteten en heerlijk gedoucht in onze hotelkamer. En daarna: in een heerlijk bed in slaap gevallen! Hmmm....
13 en 14 december hebben we beide dagen heerlijk genoten van de zee en het strand. De dagen begonnen we (zoals tot nu toe elke dag) met een ontbijt bij het tentje 'impresso'. Hier konden we ontbijten met heerlijke smoothies en wafels of pancakes. Heerlijk, een wat zoeter ontbijt.
Omdat we allebei snakten naar meer fruit zijn we ongeveer elke dag gaan lunchen met een 'fruit plate'  bij The Blue Ocean, een resort met restaurant aan het strand. Dat was echt heerlijk verfrissend.
14 december besloten we dat we een jeeptour wilden doen. Dus die hebben we geboekt. Morgen om 13:30 uur worden we opgehaald voor een tour. We zijn benieuwd!

X