16 december - dag 23

16 december 2017 - Mui Ne, Vietnam

Goedemorgeen,

We slapen lekker uit en gaan om een uurtje of half 12 de deur uit en eten zoals gewoonlijk hier in Mui Ne ontbijt bij 'Impresso'. Hierna vertrekken we naar het strand voor ons laatste bezoekje! Als we daar aankomen, komen we er helaas achter dat het echt super hard waait. Er liggen ook maar weinig mensen echt op het strand. Wat we wel veel zien zijn windsurfers natuurlijk. We besluiten toch even te gaan liggen. Al snel hebben we spijt van die beslissing want er komt toch een ziek harde wind op ons af een paar minuutjes later! We zitten helemaal onder het zand. Echt naar. We houden het nog een halfuur vol en besluiten dan rustig langs het water terug te wandelen naar ons hotel. De golven waren echt super hoog!
Wanneer we gedoucht zijn thuis en al het zand hebben weggespoeld (en geloof me, dat duurde even) leek het ons leuk om naar de spa te gaan. We zoeken er eentje op TripAdvisor en gelukkig is ie om de hoek. De spa heet: ‘Botanica Spa’ en wordt gerund door een Russische mevrouw. Ze laat ons heel aardig een folder zien met alles wat ze aanbieden. We kiezen een massage uit met aloe vera. Dat leek ons wel lekker voor onze licht verbrande huidjes. Vervolgens krijgen we een heerlijke massage en zelfs nog een masker op ons gezicht! Hierna waren we heerlijk zacht en relaxed! Maar je krijgt na zo’n massage natuurlijk wel honger ;), dus eten we een taartje bij Impresso. En daar komen we toch eens de schattigste puppy’s ever tegen! Echt niet normaal. We hebben er best lang mee gespeeld. Als ik er nu aan terugdenk, wil ik ze weer doodknuffelen hihi.
Vervolgens lekker gegeten aan het strand voor onze laatste avond in Mui Né! Daarna inpakken en slapen geblazen, want morgen vertrekken we om 11:15 uur met de bus naar Ho Chi Minh City!

X